بازیگیمینگ

به‌روزرسانی تازه‌ای برای بازی MudRunner منتشر شد

شرکت سابر اینتراکتیو (Sabre Interactive) امروز هم دست به کار شد و به‌روزرسانی دیگری از بازی جذاب MudRunner را به دست طرفداران رساند.

MudRunner عنوانی در سبک شبیه‌سازی رانندگی و مسابقه‌ای است که در آن باید خودروی دلخواهتان را برگزیده و در قالب حالت‌های متنوع، ماموریت‌های هیجان انگیزی را انجام دهید. پشتیبانی تیم سازنده تا این جا از بازی بسیار خوب بوده و هر چند وقت یک بار، به‌روزرسانی‌هایی برای آن در دسترس قرار می‌گیرد.

جدیدترین به‌روزرسانی این بازی The Old Timers نام دارد که بخش دیگری به نام Rocky Hills را به آن اضافه می‌کند. در این حالت قادر هستید تا مهارت‌های رانندگی خود را سنجیده و آمادگی بیشتری برای حضور در رقابت‌ها کسب کنید. بنابراین نتیجه می‌گیریم که دریافت این به‌روزرسانی برای همه‌ی هواداران الزامی خواهد بود.

به‌روزرسانی گفته شده برروی گوشی‌های هوشمند با قیمتی برابر با ۲٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد. البته این برای تیم سازنده پایان کار نیست و آن‌ها سعی دارند تا به‌روزرسانی‌های بیشتری را هم در دسترس بازی‌بازان قرار دهند.

بازی MudRunner هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل تجربه است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار