بازیگیمینگ

به سبک PT | نقدها و نمرات بازی Visage

تنها چند روز از عرضه‌ی بازی Visage برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان می‌گذرد و تا این جا هم نظرات متفاوتی پیرامون آن در دسترس قرار گرفته است. بالاخره امروز نقدها و نمرات این اثر مورد انتظار تکمیل شد که برای مطالعه‌ی آن‌ها، در ادامه با ما همراه باشید.

Visage عنوانی هیجان انگیز در سبک‌های اکشن، ماجراجویی، بقا و ترسناک به صورت اول شخص است که در آن باید وارد منطقه‌ای متروکه شده و رمز و رازهای متنوعی را کشف کنید. به تدریج آگاه می‌شوید که اتفاقات وحشتناکی در این محله رخ داده است و عده‌ی زیادی از مردم هم به قتل رسیده‌اند. خانه‌های این بازی مملو از راهروهای دراز و تاریک بوده و این قضیه به هیجان آن اضافه کرده است. Visage چند وقت پیش به صورت دسترسی زودهنگام برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار داشت و شامل هشت ساعت گیم‌پلی بود. حال بازی‌بازان قادر هستند تا نسخه‌ی اصلی آن را با امکانات بسیار بیشتر در اختیار داشته باشند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به ژانرهای ذکر شده هستید، Visage از بازی‌هایی است که نباید از دست بدهید.

گفتنی است که استودیوی سداسکوئر (SadSquare) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی بازی Visage را به عهده داشته است. همچنین هیچ بخش آنلاین و چند نفره‌ای در این اثر وجود ندارد و در تمام بخش‌ها باید به صورت آفلاین و انفرادی پیشروی داشته باشید. حال تیم سازنده امیدوار است که این بازی مورد استقبال بازی‌بازان نیز قرار گیرد. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز برخی از منتقدان مربوط به بازی‌های ویدئویی نقدها و نمراتشان را در خصوص Visage عرضه کرده‌اند که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت.

GENERACION XBOX 8.3/10

Visage سبک ترسناک و هیجان انگیزی دارد و شک نداریم که دوست داران این ژانر از آن استقبال خواهند کرد. واضح است که تیم سازنده برای توسعه‌ی این بازی از آثار مطرحی در این سبک همچون P.T. الهام گرفته‌اند. حال Visage می‌تواند رقیب سرسختی برای عناوین دیگر باشد. گیم‌پلی این بازی در بیشتر لحظات با سکوت عجیبی دنبال می‌شود، اما ناگهان اتفاقات دلهره‌آوری در آن رخ می‌دهد که بازی‌بازان را به وجد خواهد آورد.

TheXboxHub 8/10

در بازی Visage شما به منطقه‌ای مرموز و عجیب وارد می‌شوید و باید از اتفاقات گذشته‌ی آن سر در بیاورید. این بازی شباهت فراوانی به P.T. دارد و از نظر ما ساخت و انتشار آن هم با موفقیت همراه شده است. بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم تیم سازنده برای آینده‌ی این اثر چه برنامه‌هایی در نظر دارد.

jeuxvideo 8/10

بدون هیچ مقدمه‌ای بازی Visage را به تمام علاقه‌مندان به سبک ترسناک و دلهره‌آور توصیه می‌کنیم؛ چرا که وقایع موجود در آن، بازی‌بازان را سرگرم کرده و آن‌ها را تا آخرین لحظات کنجکاو نگه خواهد داشت.

SomosXbox

Visage بازی ترسناکی است و بازی‌بازان پس از گذشت مدتی به خوبی این قضیه را متوجه خواهد شد، اما به عقیده‌ی ما تیم سازنده در ساخت برخی از قسمت‌های آن اشتباهاتی را مرتکب شده است. این طور به نظر می‌رسد که این بازی با چیزی که سازندگان در ذهن داشتند، تفاوت‌هایی دارد. به هر شکل اگر علاقه‌مند به عناوین ترسناک و بقا هستید، Visage برای شما بازی ایده‌آلی خواهد بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار