بازیگیمینگ

تاریخ انتشار و لوگوی بازی جدید Call of Duty لو رفت

تصاویر لو رفته در سراسر فضای مجازی گویای این است که بازی جدید Call of Duty تحت عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War در روز دوم آبان ماه سال جاری توسط شرکت نامدار اکتیویژن (Activision) منتشر می‌شود.

برهچکس پوشیده نیست که کال اف دیوتی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که کمپانی اکتیویژن با همکاری استودیوهای زیرمجموعه‌ی خود تا به امروز نسخه‌های مختلف و متفاوتی از این سری تیراندازی و نظامی را روانه‌ی بازار کرده است. جدیدترین نسخه‌ی این فرنچایز، Call of Duty: Modern Warfare نام دارد که چیزی در حدود ۹ ماه از انتشار آن در سراسر دنیا می‌گذرد. اثری که به لطف گیم‌پلی هیجان‌انگیز و بخش چندنفره‌ی آنلاین مفرح، تاکنون میلیون‌ها بازیکن را جذب خود کرده و درآمدهای هنگفت و بسیاری را برای سازندگان به همراه آورده است.

طبق روال همیشه، اکتیویژن هر سال نسخه‎‌ی جدید سری را در جریان رویداد E3 معرفی می‌کند. این در حالی است که مراسم بزرگ E3 سال جاری به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد و تا به امروز برخی از شرکت‌های ناشر با برگزاری رویدادهای اختصاصی و جداگانه، از عناوین جدید خود پرده برداشته‌اند. در همین راستا، کمپانی معروف اکتیویژن تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده و همچنان گمانه‌زنی‌ها در خصوص بازی جدید Call of Duty ادامه دارد.

در تازه‌ترین این شایعه‌ها، چندی پیش وب‌سایت مشهور TheGamingRevolution تصاویری از پک‌های امتیاز دو برابر یا همان Double XP بازی جدید این مجموعه به اشتراک گذاشته که در گام نخست، نام و و لوگوی این عنوان مورد انتظار به چشم می‌خورد. بر این اساس، به نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدید فرنچایز تحت عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War راهی بازار می‌شود و مطابق انتظار، استودیوی تری‌آرک (Treyarch) وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی آن را برعهده دارد.

در ادامه، تصاویر لو رفته نشان می‌دهد که این پک‌ها، از روز دوم آبان ماه سال جاری (مصادف با ۵ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی)‌ در دسترس قرار خواهند گرفت. از این رو، می‌توان ادعا کرد که نسخه‌ی نهایی بازی نیز در روز مذکور در سراسر جهان عرضه خواهد شد. آن‌طور که به نظر می‌رسد، هشت نقشه جدید برای بخش چندنفره‌ی آنلاین، ماموریت‌های تازه و حالت زامبی از ویژگی‌های مهم و کلیدی این عنوان برشمرده می‌شود. البته، توجه داشته باشید که اطلاعات لو رفته هنوز از سوی اکتیویژن یا استودیوی تری‌آرک تایید یا تکذیب نشده و بدین خاطر نمی‌توان با قاطعیت در این خصوص اظهار نظر کرد. هرچند، ظاهرا زمان زیادی به رونمایی از کال اف دیوتی جدید باقی نمانده و ممکن است طی هفته‌های آینده شاهد معرفی کامل این عنوان باشیم.

بازی جدید Call of Duty به احتمال قوی اواسط پاییز سال جاری میلادی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. از طرفی، با توجه به عرضه‌ی دو کنسول جدید ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 در تعطیلات پیش‌رو، هیچ شکی نیست که این عنوان برای پلتفرم‌های نسل نهم نیز روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که مشابه بسیاری از عناوین پرطرفدار از جمله فیفا 21، کال اف دیوتی بعدی نیز از ویژگی ارتقای رایگان بازی به نسل نهم پشتیبانی کند و خریداران نسخه‌ی نسل هشتم به رایگان قادر به تجربه‌ی آن روی سیستم‌های جدید ردموندی‌ها و چشم بادامی‌ها باشند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار