بازیگیمینگ

تعداد بازی‌بازان Outriders از مرز ۳٫۵ میلیون نفر عبور کرد

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) آمار تعداد بازی‌بازان عنوان Outriders را اعلام کردند. بر این اساس، در یک ماه اول انتشار بازی مذکور، بیش از ۳٫۵ میلیون بازی‌باز به تجربه‌ی آن پرداخته‌اند.

از آنجا که بازی شوتر سوم شخص Outriders از روز اول عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار داشته، این موضوع بر روی تعداد بازی‌بازان این عنوان تاثیر داشته است. آقای جان بروک (Jon Brooke)، رئیس استودیوهای خارجی اسکوئر انیکس در خصوص این بازی گفت:

با بیش از ۳٫۵ میلیون بازی‌باز و میانگین تایم بازی بیش از ۳۰ ساعت، بازی Outriders تاکنون عملکرد خوبی را داشته است. ما و تیم مستعد پیپل کن فلای از موفقیت اولیه‌ی این بازی بسیار هیجان‌زده هستیم.

انتشار یک آی‌پی جدید هرگز آسان نیست و ما از حمایت‌ها و بازخوردهای جامعه‌ی بازی‌بازان بسیار سپاسگزاریم. ما همچنان به بازخوردها و صحبت‌ها توجه می‌کنیم و می‌خواهیم به همه اطمینان دهیم متعهد به بهبود تجربه‌ی این بازی در هفته‌ها و ماه‌های آینده هستیم. ما همچنان مشتاق گسترش بازی Outriders در آینده هستیم.

بازی Outriders در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس، سرویس استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار