بازیگیمینگ

تعداد بازی‌بازان Sea of Thieves بر روی استیم رشد چشم‌گیری داشته‌ است

به تازگی خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد تعداد بازی‌بازان عنوان چند نفره و ماجراجویی Sea of Thieves بر روی پلتفرم استیم (Steam) با افزایش بسیار چشم‌گیری همراه بوده و به نظر می‌رسد این سیر صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

عنوان Sea of Thieves در سال ۲۰۱۸ برای نخستین بار بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد. در آن زمان به علت کمبود محتوا و گیم‌پلی نه چندان گسترده، این عنوان مورد استقبال زیاد بازی‌بازان نگرفت و منتقدان نیز بازخوردهای بسیار عالی در مورد این اثر نداشتند. با این حال پس از مدتی، استودیوی ریر (Rare) با تلاش بسیار زیاد و خلاقیت گسترده‌ی خود توانست محتویات زیادی به این عنوان اضافه نماید و با برگزاری رویدادهای مختلف و ماموریت‌های هیجان‌انگیز و چالشی، هر روز به پیشرفت بازی Sea of Thieves کمک نماید. در نهایت شاهد آن بودیم که تلاش منحصر به فرد این استودیو با افزایش استقبال بازی‌بازان از این اثر نتیجه داد و حال می‌توانیم بازی Sea of Thieves را یکی از محبوب‌ترین و برترین عناوین آنلاین حال حاضر بدانیم.

حال با توجه به اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که استودیوی ریر باید به فکر محتویات بسیار بیشتری برای بازی Sea of Thieves در سال ۲۰۲۱ باشد. اخیرا شرکت ولو (Valve) در خبری رسمی اعلام کرد که تعداد بازی‌بازان عنوان Sea of Thieves به بیشترین تعداد ممکن از زمان عرضه‌ی این بازی بر روی فروشگاه استیم رسیده است. این بازی نخستین بار در ماه ژوئن سال گذشته بر روی فروشگاه استیم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و از آن زمان تاکنون تعداد بازی‌بازان آن در حال افزایش است.

از پایان ماه دسامبر ۲۰۲۰ تاکنون، تعداد بازی‌بازان Sea of Thieves با رشد پنج برابری همراه شد و از ۱۰ هزار به بیش از ۵۰ هزار نفر رسید. در واقع، اکنون تعداد بازی‌بازان Sea of Thieves بر روی پلتفرم استیم به رقم ۵۳،۳۴۷ رسیده است و همچنان در روند صعودی خود قرار دارد. شاید بتوان یکی از علل این موفقیت بزرگ را فروش زمستانه فروشگاه استیم به شمار آورد؛ چرا که خریداران توانستند با تخفیف بسیار خوبی عنوان Sea of Thieves را خریداری نمایند.

عنوان Sea of Thieves هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار