بازیگیمینگ

توسعه دهندگان Halo Infinite اطلاعات جدیدی از بازی منتشر خواهند کرد

بعد از سکوت توسعه دهندگان Halo Infinite، حال به نظر می‌رسد قرار است اخبار جدید این عنوان از جانب سازندگان به صورت ماهانه منتشر شود.

عنوان Halo Infinite در ابتدا قرار بود همزمان با عرضه کنسول ایکس‌باکس سری ایکس راهی بازار شود اما بعد از نارضایتی هواداران از گیم‌پلی بازی، عرضه این عنوان به تاریخ نامعلومی در پاییز سال جاری موکول شد. بعد از اعلام خبر تاخیر در عرضه بازی، توسعه‌ دهندگان مدت نسبتا زیادی را در سکوت ماندند و خبر جدیدی از جانب آن‌ها منتشر نشد، حال به‌ نظر می‌رسد این سکوت قرار است شکسته شود و اطلاعات جدیدی از طرف توسعه دهندگان بازی به صورت مستقیم منتشر شود.

به تازگی مدیر بخش انجمن بازی آقای Brian Jarrard بعد از ابراز شدن نارضایتی هواداران از اطلاعات کمی که از بازی منتشر شده است، اعلام کردند که قرار است هر ماه اخبار جدیدی در قالب برنامه Inside Infinite منتشر شود.

ما قرار است از این هفته به صورت ماهانه اطلاعات جدیدی از بازی را در Inside Infinite منتشر کنیم! در این قسمت این ماه قرار است با اعضای تیم Sandbox مصاحبه‌ای در خصوص دید کلی که راجب Halo Infinite و کاری که در حال انجامش می‌باشند، انجام بدهیم. فقط این نکته را بگویم که انتظار اعلام اخبار بزرگی مانند تاریخ عرضه بازی را از این برنامه نداشته باشید. هدف ما در این برنامه این است که طرفداران را با تیم سازنده بازی و همچنین خود بازی بیشتر آشنا کنیم.

بازی Halo Infinite در تاریخ نامعلومی از پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، سری ایکس و سری اس منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار