بازیگیمینگ

خالق سری BioShock ممکن است در سال جاری بازی جدید خود را معرفی کند

ه هنوز قطعی به نظر نمی‌رسد، ولی با توجه به توییت اخیر کن لوین، بعید نیست که بالاخره در سال جاری بازی جدید خالق سری BioShock معرفی شود.

سال‌های زیادی است که گیمرها منتظر حرکتی جدید از سوی استودیو Ghost Story Games (سابقا Irrational Games) هستند . همه طرفداران دوست دارند بدانند که این استودیو روی چه پروژه‌ای کار می‌کند. Ghost Story Games قبلا بر روی دو بازی BioShock و BioShock Infinite کار کرده و پس از انتشار بازی دوم و بسته‌های الحاقی مربوطه، در سال 2017 اسم برند خود را تغییر داد. اکنون و پس از سال‌ها سکوت، به نظر می‌رسد که احتمال انتشار اطلاعات جدید درباره پروژه در دست توسعه این استودیو در سال 2021 وجود دارد.

اخیرا در توییتر از کن لوین (Ken Levine) درباره استودیو و این‌که آیا درباره بازی جدید آن‌ها در سال جاری چیزی می‌شنویم، سوال شده است. آقای لوین در پاسخ، از عبارت «احتمال آن صفر نیست» استفاده کرده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که خالق سری BioShock در سال 2021 بالاخره از بازی بعدی خود رونمایی کند. البته در همین توییت، آقای لوین از عبارت «قول نمی‌دهم» هم استفاده کرده است، منتهی با توجه به اخباری که اخیرا درباره بازی بعدی گوست استوری گیمز منتشر شده، طرفداران امیدوار هستند که در سال 2021 بالاخره شاهد انتشار اطلاعات رسمی از سوی سازندگان باشند.

در حالی که این روزها بیشتر بازی‌ها سعی می‌کنند که از ابتدا تا انتها، یک داستان را برای بازیکن روایت کنند، لوین امیدوار است که بتواند روایت داستانی را بنویسد که برای هر بازیکن منحصر به فرد باشد. لوین این موضوع را قبلا مطرح کرده بود. این ایده، یک ایده جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد و شاید به همین خاطر است که گوست استوری گیمز سال‌های زیادی را در سکوت به‌سر برده است.

در صورتی که بالاخره در سال 2021 اطلاعاتی رسمی از پروژه بعدی گوست استوری گیمز منتشر شود، قطعا طرفداران هیجان‌زده خواهند شد. حتی اگر این اتفاق طی ماه‌های آتی رخ ندهد، همیشه احتمال توسعه چهارمین نسخه از سری BioShock وجود دارد. هرچند که آقای لوین و استودیو گوست استوری گیمز خود را درگیر شایعات نکرده‌اند، ولی چیزهایی که در رابطه با BioShock 4 شنیده‌ایم امیدوارکننده به نظر می‌رسند.

آیا کن لوین از بازی جدید خود رونمایی می‌کند؟ با یک IP جدید طرف هستیم یا نسخه‌ای دیگر از سری بایوشاک؟ شما کدام گزینه را ترجیح می‌دهید؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار