بازیگیمینگ

ساخت یک بازی جدید توسط سازنده Destiny 2

استودیو بانجی در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده که در سال ۲۰۲۲ دفتر جدید خود را در آمستردام راه‌اندازی خواهد کرد.

کابرران استودیو بانجی (Bungie) را به خالق Halo و همچنین Destiny می‌شناسند. در سال‌های اخیر، شاهد تمرکز این استودیو روی مجموعه دستینی و محتویات آن بوده‌ایم، اما بانجی قصد دارد تا خود را بزرگ‌تر کرده و به‌سراغ ساخت بازی‌های جدید برود.

در جریان نشست خبری اخیر بانجی، مشخص شده که این استودیو دفتر جدید خود را در سال ۲۰۲۲ در آمستردام باز خواهد کرد. این دفتر با محوریت بازاریابی و نشر بازی راه‌اندازی می‌شود و «تعهد و یکپارچه بودن بانجی و شور و اشتیاق برای گسترش جامعه کاربری آن‌ها در سراسر جهان» را تضمین می‌کند.

در ادامه مشخص شده که آن‌ها دفتر اصلی خود در شهر Bellevue ایالت واشنگتن را هم گسترش داده‌اند. به‌عبارتی فضای این دفتر دوبرابر شده تا تیم دیگری به غیر از اعضای Destiny روی پروژه‌های مختلف و خارج از جهان دستینی کار کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد که دستینی تنها یک آی‌پی مرتبط با گیمینگ نخواهد بود و در حوزه‌های دیگر هم شاهد آن خواهیم بود. در بیانیه بانجی آمده است که مارک نوزورثی و لوک اسمیث، به‌ترتیب معاون ارشد و کارگردان خلاق اجرایی جهان Destiny، وظیفه دارند تا جهان دستینی را گسترش و آن را به مدیوم‌های بیشتری منتقل کنند.

همچنین جاستین ترومن هم به سمت مدیر کل پروژه Destiny 2 را برعهده گرفته است. دراین‌میان اشاره کنم که تابه‌امروز دو بسته الحاقی به نام‌های The Witch Queen و Nightfall برای بازی درنظر گرفته شده است که به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. ازاین‌رو باید منتظر بمانیم و ببینیم که پس از آن جهان و داستان دستینی به چه شکل گسترش پیدا خواهد کرد. نظر شما کاربران عزیز دراین‌باره چیست؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار