بازیگیمینگ

سازندگان Desperados III برروی یک بازی جدید کار می‌کنند

استودیوی می‌می‌می‌ گیمز (Mimimi Games)، سازنده‌ی عناوین Shadow Tactics: Blades of the Shogun و Desperados III، به‌تازگی از کار برروی یک بازی جدید خبر داده است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، جدید می‌می‌می‌ گیمز همانند عناوین قبلی این استودیو، عنوانی در سبک استراتژی همزمان خواهد بود و اکنون با اسم رمز “Sweet Potato” شناخته می‌شود. مشخصاً این نام نهایی پروژه‌ی جدید نخواهد بود و به‌ نظر می‌رسد به نوعی از روند Desperados 3 که در طول فرایند توسعه توسط تیم توسعه “Potato” نامیده می شود ، پیروی می‌کند.

همچنین استودیوی می‌می‌می‌ گیمز اعلام کرده است که آن‌ها به صورت ناشر مستقل فعالیت خواهند کرد و به طور کامل برروی بازی‌های خود اختیار و نظارت خواهد داشت. همچنین این توسعه‌دهنده از جذب ۳۰ الی ۴۰ نیروی جدید برای گسترش تیم و تسهیل ساخت بازی جدید خبر داده است. تاکنون جزئیات بیشتری در خصوص این پروژه و پلتفرم‌های مقصد آن ارائه نشده است و انتظار می‌رود در چند ماه اطلاعات کامل‌تری از آن منتشر گردد.

بازی Desperados III، آخرین ساخته‌ی استودیوی می‌می‌می‌ گیمز، در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. تا به حال سه بسته الحاقی داستانی برای این بازی منتشر شده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار