بازیگیمینگ

سلاح جدیدی به فصل ۹ بازی Apex Legends اضافه نخواهد شد

در روزهای اخیر شایعاتی فراوانی پیرامون فصل ۹ بازی Apex Legends و سلاح‌های جدید برای آن به گوش می‌رسید. حال امروز استودیوی سازنده اعلام کرد که هیچ سلاحی در این فصل به این عنوان نخواهد آمد.

Apex Legends از سری عناوین جذاب و پرطرفدار در سبک‌های اکشن و تیراندازی به صورت آنلاین است که آن را می‌توانید با دوستان و یا سایر بازی‌بازان از دیگر نقاط جهان تجربه کرده و لذت ببرید. انتشار این اثر برای اولین بار به سال ۲۰۱۹ میلادی بازمی‌گردد و دو شرکت ریسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) و الکترونیک آرتس (Electronic Arts) نیز به ترتیب در امر ساخت و عرضه‌ی آن نقش داشته‌اند. پشتیبانی تیم سازنده نیز از این بازی بسیار خوب بوده و هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آن در دسترس قرار می‌گیرد. چندی پیش هم اخباری از فصل ۹ این بازی عرضه شد و در جریان آن مطلع شدیم که احتمال اضافه شدن کاراکتری جدید برای آن وجود دارد.

اگر از هواداران بازی Apex Legends باشید، حتما اطلاع دارید که فصل ۸ این عنوان رو به اتمام است و به زودی فصل ۹ جایگزین آن خواهد شد. این فصل قرار است با اتفاقات بسیار خوبی برای طرفداران همراه باشد و محتویات بی‌شماری نیز در دسترس قرار گیرد. جدا از شخصیتی که بالاتر به آن اشاره شد، یک بخش جدید و آیتم‌های فراوان به این بازی خواهد آمد و باید دید که واکنش افراد در این خصوص چه خواهد بود. این روزها اطلاعات زیادی در مورد سلاح‌های تازه‌ی بازی Apex Legends منتشر می‌شد و بسیاری بر این باور بودند که این سلاح‌ها به فصل ۹ این اثر تعلق دارد. اعضای تیم سازنده امروز پیامی را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کردند و گفتند که سلاح‌های جدید به فصل ۹ مربوط نیست و در آینده به صورت یک به‌روزرسانی به بازی اضافه خواهد شد.

متاسفانه هنوز تاریخ آغاز فصل ۹ بازی Apex Legends مشخص نیست اما در صورت دریافت اخبار بیشتر، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. این اثر هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان قابل تجربه است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار