بازیگیمینگ

شایعه: قابلیت بازی میان‌پلتفرمی برای Apex :Legends زودتر از آنچه انتظار داریم منتشر خواهد شد

توسعه دهنده‌ی این بازی یعنی ریسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) اعلام کرد که بازی Apex Legends در ماه ژوئن در EA Play همراه با انتشار برای استیم (Steam) و نسخه‌ی کنسول نینتدو سوئیچ بازی قابلیت کراس‌پلی را خواهد داشت. از آن زمان، جزئیات مشخص زیادی در دسترس نبوده است.

یکی از سه اعلامیه‌ی EA Play به وقوع پیوسته است، Apex Legends اکنون با جذابیت‌های جدید برای استیم در دسترس است. اما از آن زمان، طرفداران فکر می‌کردند که چه زمانی کراس‌پلی و نسخه‌ی نینتندو سوئیچ به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این ، بسیاری انتظار داشتند که اولین حالت محدود و مجموعه‌ی بازی همراه با آن برای فصل ۶ در ماه سپتامبر منتشر شود. اینجاست که اطلاعات منبع معتبری به نام Shrugtal وارد می‌شود. او ادعا دارد که اطلاعات با ثباتی در مورد تغییرات بازی Apex Legends و رفع ایراد مواردی مانند سلاح احتمالی جدید که به نظر می‌رسد استودیوی ریسپاون روی آن کار می‌کند، در اختیار دارد. Shrugtal یک فرد عاقل و قابل اعتماد است. در ابتدا او رویداد بعدی را که گفته می‌شود Aftermarket نامیده می‌شود ، برای ۱۵ سپتامبر اطلاع‌رسانی کرد. این تاریخ آمد و رفت و همه‌ی طرفداران رویداد September Soirée را دریافت کردند که در حال حاضر ادامه دارد، اما فقط حالت‌های قدیمی و ظاهرهای منتشر شده قبلی را نشان می‌دهد.

در صفحه‌ی پشتیبانی EA برای بازی Apex Legends، پستی وجود داشت مبنی بر اینکه نسخه‌‍ی نینتندو سوئیچ انتظار می‌رود در ماه سپتامبر منتشر شود و منطق حکم می‌کند که این نسخه همزمان با رویداد Aftermarket و قابلیت کراس‌پلی باشد، زیرا ریسپاون احتمالاً همه‌ی این عناصر را توسعه داده را با هم معرفی می‌کند تا احتمال بروز اشکال را کاهش دهد. این می‌تواند به این معنی باشد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ یا قابلیت کراس‌پلی بازی در توسعه دچار مشکل می‌شود و بنابراین باید تا ماه سپتامبر به تأخیر بیفتند. Shrugtal با تأیید مجدد اینکه یک حالت محدود هالووین برای Shadowfall از سال گذشته به حالت محدود برنامه‌ریزی شده است خبرش را به پایان رساند، اما هنوز کلی سوال پاسخ داده نشده در مورد محتویات جدید باقی مانده است.

در حالی که منتظر همه این محتویات و قابلیت‌های جدید هستند، بازیبازانی که می‌خواهند برخی از ظاهرهای رویداد Grand Soirée باور نکردنی سال گذشته را که از دست داده اند، جمع آوری کنند اکنون می‌توانند آن‌ها را در فروشگاه ذخیره کنند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار