بازیگیمینگ

شایعه: Deathloop به صورت آفلاین قابل بازی نخواهد بود

به‌تازگی شواهد و اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Deathloop تنها به صورت آنلاین قابل بازی خواهد بود. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

Deathloop به عنوان جدیدترین ساخته‌ی استودیوی آرکین (Arkane)، عنوانی در سبک اکشن اول شخص است که برروی بخش تک نفره تمرکز دارد. البته این بازی از حالت چندنفره نیز برخوردار است. با این حال اخیراً اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این بازی نیاز به اتصال به اینترنت خواهد داشت.

بر اساس گزارش انجمن Resetera، در صفحه‌ی رسمی عنوان Deathloop در وب‌سایت پلی‌استیشن اشاره شده است که برای تجربه‌ی این بازی نیاز به اینترنت و آنلاین شدن خواهید داشت. البته ممکن است یک اشتباه رخ داده باشد و در واقع بازی‌بازان برای تجربه‌ی بازی نیاز به آنلاین بودن نداشته باشند. با این وجود، شرکت بتسدا (Bethesda) و استودیوی آرکین تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند.

بازی Deathloop

اشاره به آنلاین بودن بازی Deathloop

بازی Deathloop در تاریخ 31 اردیبهشت سال 1400 (21 می 2021) برای کنسول پلی‌استیشن 5 و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی به مدت یک سال در انحصار کنسولی پلی‌استیشن 5 خواهد بود. همچنین مدتی پیش اطلاعاتی از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس در این بازی منتشر شد که می‌توانید برای مطالعه‌ی آن به این نشانی مراجعه بفرمایید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار