بازیگیمینگ

ضعیف و ناامیدکننده | نقدها و نمرات بازی Fast & Furious Crossroads

به‌تازگی بازی Fast & Furious Crossroads عرضه شده و اخیراً نیز برخی از نقدها و نمرات این اثر نیز منتشر شده است. حال در اینجا می‌خواهیم نگاهی به نقدها و نمرات این عنوان داشته باشیم. با ما همراه باشید.

بازی Fast & Furious Crossroads عنوانی در سبک ریسینگ با چاشنی اکشن و مبارزات میان اتومبیل‌هاست. استودیوی اسلایتلی مد (Slightly Mad) وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی را برعهده دارد و شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) نیز ناشر آن محسوب می‌شود. همانند فیلم‌های مشهور این مجموعه، بازیگرانی معروفی همچون وین دیزل (Vin Diesel) و میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) در این بازی حضور دارند. اتومبیل‌های مختلفی در این بازی قرار دارند و شما می‌توانید آن‌ها را به انواع مختلفی از سلاح‌ها و تجهیزات مختلف مجهز کنید و از آن برای نابودی رقبا و اتومبیل‌ها دیگر استفاده نمایید. همچنین بازی‌بازان می‌توانند بخش آنلاین را با دوستان خود به صورت ۳ گروه مبتنی بر کار تیمی تجربه کنند.

حال به مرور نقدها و نمرات بازی Fast & Furious Crossroads می‌پردازیم.

TheGamer: 8/10

من یکی از طرفداران مجموعه فیلم‌های Fast & Furious هستم و به این بازی نیز علاقه‌مندم. به نظرم این بازی برای طرفداران فیلم‌های این مجموعه لذت‌بخش خواهد بود.

GameInformer: 5/10

بسیاری از ما تاکنون سری فیلم‌های Fast & Furious تماشا کرده‌ایم و اغلب می‌دانیم که بازی‌های اقتباس شده از روی فیلم‌ها موفق ظاهر نمی‌شوند. Fast & Furious Crossroads بار دیگر این نکته را به ما یادآوری می‌کند. این بازی در بخش‌های مختلف ضعیف و ناامیدکننده ظاهر می‌شود؛ طوری که ترجیح می‌دهید به جای آن تجربه‌ی آن به تماشای یکی از فیلم‌های این مجموعه بپردازید.

TheXboxHub: 4/10

مشکلات بسیار زیادی در بازی Fast & Furious Crossroads وجود دارد. برخی از این موارد شامل کنترل بسیار بد، عدم وجود نقشه‌ی مشخص و یک بخش آنلاین فاجعه اشاره کرد. بخش داستانی بازی نیز ضعیف است و مراحل آن تکراری به نظر می‌رسند.

Push Square: 3/10

این که چگونه بازی Fast & Furious Crossroads با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رود، جای تامل دارد و همیشه به عنوان یک راز باقی خواهد ماند. این بازی در هر بخش از کمبودها و ضعف‌های متعددی رنج می‌برد. از جمله‌ مشکلات این بازی می‌توان به گیم‌پلی تکراری و کم عمق و نیز جلوه‌های بصری تاریخ مصرف گذشته اشاره کرد. حتی طرفداران سرسخت مجموعه فیلم‌های Fast & Furious نیز از تجربه‌ی این بازی رنج خواهند برد.

GameSpew: 3/10

Fast & Furious Crossroads یک بازی کاملاً ناامیدکننده است. در این بازی برخی لحظات طنز و هیجان‌انگیزی وجود دارد که از فیلم‌های این مجموعه اقتباس شده است، اما تعداد اندکی از آن‌ها وجود دارند. جلوه‌های بصری ضعیف، باگ‌های مختلف، هندلینگ بد و عدم طراحی ماموریت‌ها براساس فیلم‌های این مجموعه موجب شده است تا این بازی به یک اثر بسیار ضعیف تبدیل شود.

Metro GameCentral: 2/10

بازی Fast & Furious Crossroads یکی دیگر از عناوین ناامیدکننده‌ محسوب می‌شود که تنها وقت و سرمایه را هدر داده است.

بازی Fast & Furious Crossroads هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار