بازیگیمینگ

ماد جدید بازی Cyberpunk 2077 امکان تغییر مدل مو را فراهم می‌کند

به تازگی ماد جدیدی برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده است که امکان تغییر مدل مو در جریان بازی را فراهم می‌کند. این ماد هم اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است.

بازی Cyberpunk 2077 از زمان عرضه، مشکلات و کمبودهای فراوانی داشته است. نبودن پیرایشگاه در بازی یکی از این کمبودها محسوب می‌شود. در واقع بازی‌بازان بعد از ساخت شخصیت در ابتدای بازی، نمی‌توانند مدل موی خود را تغییر دهند. به همین خاطر، یکی از مادسازان برای رفع این مشکل دست به کار شده است. به این ترتیب بازی‌بازان می‌توانند هر زمان که بخواهند، مدل موی شخصیت V را تغییر دهند.

ماد جدید توسط فردی به نام Woodbricks ساخته شده است. با نصب این ماد می‌توانید به تمام 39 مدل موی بازی دسترسی داشته باشید. البته یک نکته‌ی منفی هم در این ماد وجود دارد؛ افرادی که V را کاملا طاس ساخته باشند، نمی‌توانند از ماد جدید استفاده کنند. به خاطر تفاوت‌هایی که در اندازه‌ و شکل سر وجود دارد، ممکن است مشکلات کوچک دیگری نیز ایجاد شوند.

برای استفاده از این ماد، باید خارج از محیط بازی کارهایی را انجام دهید. شما باید محل ذخیره‌ی بازی را پیدا کرده و به کمک یک برنامه‌ی ویرایش HEX، کد مدل موی شخصیت خود را با کد مورد نظر جابه‌جا کنید. با این کار مدل موی V عوض خواهد شد.

نبودن جایی برای تغییر مدل مو در بازی Cyberpunk 2077 بسیار عجیب است. با وجود فعالیت‌های جانبی بسیار زیادی که برای بازی در نظر گرفته شده، از قلم افتادن این مورد کمی ناخوشایند است. در بازی رستوران‌ها و فروشگاه‌های لباس متعددی وجود دارد، اما سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) چیزی به عنوان پیرایشگاه در نظر نگرفته است.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار