بازیگیمینگ

پروژه‌های انحصاری گوگل استدیا شامل یک عنوان ترسناک از هیدئو کوجیما بود

براساس گزارشی که جدیدا منتشر شده، جزئیات وضعیت پروژه های لغو شده‌ی گوگل استدیا را شرح می‌ دهند، عنوان ترسناک اپیزودیک Kojima Productions نیز وجود دارد.

براساس گزارش VGC ، گوگل مذاکراتی با خالق Metal Gear Solid، هیدئو کوجیما، برای ساخت یک بازی ترسناک اپیزودیک برای پلتفرم  گوگل استدیا داشته است. این بازی ممکن است همان چیزی باشد که کوجیما در تابستان سال ۲۰۲۰ به آن اشاره می‌کرد. او به یک نشریه ژاپنی گفته بود که یک پروژه‌ی مهم لغو شده است. وی گفت:

من بسیار عصبانی هستم، اما این ماهیت صنعت بازی‌های ویدئویی است.

باید دید که آیا در آینده اطلاعات کامل و بیشتری در مورد این پروژه‌ی لغو شده کوجیما منتشر خواهد شد یا نه. کوجیما گفته است که دوست دارد روی رسانه‌های دیگری از جمله مانگا، انیمه و فیلم کار کند و کتابی که او نوشته به زودی ترجمه انگلیسی خواهد شد.

طبق گزارش VGC ، بازی‌های دیگری که گوگل برای Stadia کنسل کرده است شامل پروژه‌ای از یو سوزوکی نیز می‌شود. علاوه بر این، یک بلومبرگ جدید جزئیات بیشتری از آنچه در گوگل اتفاق می‌افتد را شرح داده و خاطر نشان کرده است که تمایل این غول فناوری برای توقف ساخت عناوین انحصاری شوک بزرگی به توسعه دهندگان بود. در آغاز ماه فوریه، گوگل اعلام کرد که هر دو استودیوی داخلی بازی سازی استدیا خود را تعطیل خواهد کرد ، اگرچه قصد دارد این سرویس را فعلاً زنده نگه دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار