بازیگیمینگ

پروژه بعدی سازنده Metro Exodus یک بازی شوتر اول شخص خواهد بود

براساس آگهی استخدام و نیازمندی‌های استودیوی بازی‌سازی 4a Games، سازنده Metro Exodus، به‌‌نظر می‌رسد پروژه بعدی قرار است یک بازی شوتر اول‌شخص باشد.

حدود دو سال پیش بود که به‌صورت رسمی خبر کار روی یک بازی AAA کاملا جدید توسط استودیوی 4a Games، سازنده بازی Metro Exodus، رسانه‌ای شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش این استودیوی نام‌آشنا با انتشار آگهی استخدام و افراد مورد نیاز خود به‌صورت غیرمستقیم اطلاعات جالبی از این پروژه ارایه داد.

با استناد به اطلاعات موجود، استودیوی 4a Games به‌دنبال جذب افرادی به‌عنوان طراح ارشد بازی، طراح ارشد سیستم‌های بازی، مسئول ارشد فنی، طراح محیط و طراح موجودات برای کار روی آی‌پی جدید است. نکته جالب توجه این است که در توضیحات دو مورد آخر عبارت “علاقه و اشتیاق برای بازی‌های شوتر اول‌شخص” و همچنین در تکمیل توضیحات طراح سیستم‌های بازی، تجربه کار روی آثار اکشن اول‌شخص یا سوم‌شخص دیده می‌شود.

باتوجه به اطلاعات ارایه شده در قسمت طراح ارشد بازی، به‌نظر می‌رسد پروژه ناشناخته استودیوی 4a Games همچنان روی موتور بازی‌سازی داخلی ساخته خواهد شد.

سازنده بازی موفق Metro Exodus برای استخدام مسئول ارشد فنی ذکر کرده است که تیم سازنده در تلاش برای خلق سرزند‌ه‌ترین و پرجنب‌وجوش‌ترین محیط‌های بازی ویدیویی است.

چنانچه ما را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که دستور ساخت دنباله سری Metro برای عرضه روی پلتفرم پی سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 مدتی است که روی میز تیم توسعه استودیوی 4a Games قرار دارد.

حال نوبت شما است تا درصورتیکه طرفداران آثار  استودیوی 4a Games هستید، نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این پروژه جدید را با ما به اشتراک بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار