بازیگیمینگ

Crash Bandicoot: On The Run در هفته اول انتشار خود ۷۰۰ هزار دلار درآمدزایی کرده است

گزارش اخیر مرتبط با بازار بازی‌های موبایل در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱، نشان از موفقیت بازی Crash Bandicoot: On the Run در هر دو بخش درآمدزایی و تعداد دانلود دارد.

در طول چند سال اخیر، شرکت اکتیویژن (Activision) با کسب حق امتیاز مجموعه‌ی Crash Bandicoot بازی‌های مختلفی را از این سری منتشر کرده است. مدتی پیش یک بازی جدید تحت عنوان Crash Bandicoot: On the Run برای موبایل منتشر شد و به نظر می‌رسد شاهد عملکرد خوبی از این بازی هستیم.

براساس گزارش بخش تحلیلی Sensor Tower، بازی Crash Bandicoot: On the Run در هفته اول انتشار خود حدود ۷۰۰ هزار دلار درآمدزایی کرده است. این مرکز تحلیلی بازار برنامه‌های موبایل گزارش مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ را در تاریخ ۱۵ آوریل منتشر کرد. طبق گفته‌ی منبع مذکور، بیش از ۲۳ میلیون بازی‌باز عنوان Crash Bandicoot: On the Run را در هفته‌ی اول انتشار دانلود کرده‌اند. این امر موجب شد تا بازی مذکور از سال ۲۰۱۶ یکی از موفق‌ترین عرضه را در میان عناوین موبایل ثبت کند. علی‌رغم انتشار در اواخر این سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۱، این بازی با تقریباً با دو برابر تعداد دانلود نسبا به عنوان Jelly Dye که توسط Good Job Games در ۸ ژانویه منتشر شد، به عنوان برترین بازی جدید در ایالات متحده شناخته شده است.

طبق گزارش Sensor Tower، شرکت اکتیویژن بلیزارد از زمان انتشار Call of Duty: Mobile در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۹ و حال با عنوان Crash Bandicoot: On the Run بهترین عملکرد را در زمینه‌ی تعداد دانلود ثبت کرده است. با وجود آن‌که Crash Bandicoot: On the Run در هفته‌ی اول انتشار خود ۷۰۰ هزار دلار درآمدزایی کرد، اما این مقدار نیز با عنوان Call of Duty: Mobile قابل مقایسه نیست. بر اساس گزارش Sensor Tower در اکتبر سال گذشته‌ی میلادی، این بازی شوتر اول شخص در یک سال اول انتشار خود حدود ۴۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرد.

بازی Crash Bandicoot: On The Run در حال حاضر بر روی گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار