بازیگیمینگ

بازی Killing Floor 2 همراه با دو عنوان دیگر رایگان شدند

فروشگاه ایپک گیمز (Epic Games)، برا این هفته سه عنوان از آیتم‌های خود از جمله بازی Killing Floor 2 را به صورت رایگان، در دسترس کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار داده است.

به نقل از Express، مشتریان فروشگاه ایپک گیمز، مدتی است که به صورت هفتگی، عناوین جدیدی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. برخلاف استیم (Steam)، دیگر فروشگاه حاضر در رایانه‌های شخصی، ایپک گیمز همواره نشان داده که برای مشتریان خود ارزش بیشتری قائل بوده و با ارائه بازی‌های رایگان، سعی در جذب هرچه بیشتر آن‌ها را دارد. البته این عناوین رایگان، بازی‌های ساده و ارزان قیمت نبوده‌اند؛ بازی‌هایی مانند GTA V، Civilization 6 و همچنین Borderlands: The Handsome Collection عناوینی بوده‌اند که در هفته‌های گذشته، به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران گذاشته شده بودند.

با این حال برنامه ایپک گیمز برای این هفته، کمی متفاوت‌تر خواهد بود؛ چراکه اینبار به جای یک بازی، سه عنوان مختلف برای کاربران رایگان خواهد شد. این هفته، عناوین Killing Floor 2، Lifeless Planet: Premier Edition و همچنین Escapist 2 از امروز رایگان خواهند بود. همچنین بازی Hue که برای هفته گذشته رایگان شده بود، طبق قانون هفتگی، از این فروشگاه برداشته خواهد شد.

Lifeless Planet: Premier Edition

بازی سبک ماجراجویانه و اکشن حالت سوم شخص، درباره فضانوردی خواهد بود که در عملیات خود برای پیدا کردن یک سیاره قابل زندگی دیگر مانند زمین، یک شهر مرموز را پیدا می‌کند که نشان می‌دهد انسان‌ها، از خیلی وقت پیش در آن سیاره حضور داشته‌اند.

Killing Floor 2

موجوداتی به نام Zed قاره اروپا را تسخیر کرده‌اند و شما در آنجا خواهید بود تا به راز وجود و مقابله با آن‌ها بپردازید. این بازی، قابلیت اضافه کردن بازیکنان تا ۶ نفر را برای بخش داستانی خواهد داشت تا آن را با دوستان خود تجربه کنید.

Escapist 2

عنوان داستانی و استراتژیک که در آن، باید سعی کنید تا از زندان‌ها فرار کنید! شما باید کاملا تابع قوانین زندان باشید تا کسی به شما شک نکند و در نهایت نقشه فرار خود را در زندان‌های متفاوت، عملی کنید.

این سه عنوان تا تاریخ ۲۶ تیر (۱۶ جولای) به صورت رایگان در دسترس کاربران فروشگاه ایپک گیمز قرار خواهند داشت.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار