بازیگیمینگ

تاریخ انتشار نسخه بتا بازی World of Warcraft: Shadowlands

طبق اعلام کمپانی بلیزارد (Blizzard)، بازی The World of Warcraft: Shadowlands در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد اما نسخه بتا این عنوان، خیلی زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردید در دسترس قرار خواهد گرفت.

ببه نقل از PC Gamer، مدتی می‌شود که بسته الحاقی Shadowlands برای بازی سبک استراتژیک معروف و پرطرفدار World of Warcraft معرفی شده و همواره اخبار آن، بسیاری از کاربران را به دنبال خود می‌کشاند. شرکت بلیزارد، این عنوان که هشتمین بسته الحاقی این بازی بزرگ محسوب می‌شود را در فروردین همین سال، به صورت نسخه آلفا و ابتدایی در دسترس تعدادی از کاربران قرار داد (که برای رفع باگ‌ها و ایرادات بازی انجام می‌شود) اما طولی نکشید که همین نسخه، به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت. این انتظار برای بازی تا به امروز، همراه طرفداران بوده اما بالاخره یک خبر رسمی جدید، طی یک مصاحبه در استریم آنلاین بلیزارد منتشر شد که طی آن، اعلام شده که این بسته الحاقی تا هفته آینده و به صورت بتا، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این مصاحبه کارگردان بازی، ایان هزیکستاس (Ion Hazzikostas)، اعلام کرد که این بتا از بسته الحاقی Shadowlands، به نسبت سایر بتاهای قبلی بسیار کامل‌تر بوده و بازیکنان می‌توانند که «تمامی ویژگی‌های آن را» تجربه کنند.

برای دریافت این نسخه از بازی، باید حتما به وبسایت Battle.net مراجعه کرده و تیک گزینه دریافت آن را فعال کنید تا پس از دانلود لانچر رسمی، به زودی این بازی برای شما ارسال شود. البته دقت کنید که سطح و آیتم‌های دریافتی در این نسخه از بازی، به سرور اصلی اضافه نخواهد شد و تنها برای تست و مشاهده تغییرات در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین به مانند سایر نسخه‌های بتا قبلی از بسته‌های الحاقی این بازی، قطعا شاهد باگ‌ها و ایرادات بسیاری خواهید بود که تا عرضه رسمی آن، قطعا برطرف خواهند شد.

تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه بتا بازی World of Warcraft: Shadowlands مشخص نشده اما بنا بر اعلام بلیزارد، تا هفته آینده برای کاربرانی که ثبت نام کرده باشند، ارسال خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار