بازیگیمینگ

برای ساخت گیرز 5 از بایوشاک: بیکران الگو برداری شده است

کمتر از ۱۰ روز دیگر بازی گیرز 5 رسما راهی بازار می‌شود و به نظر می‌رسد که این بازی بزرگ‌ترین قسمت از مجموعه بازی‌های Gears of War باشد که تا این لحظه راهی بازار شده است. به تازگی «راد فرگوسن» «مدیر نوآوری» بازی گیرز 5 به این موضوع اشاره کرده که برای سایت گیرز 5 از «بایوشاک: بیکران» الگو برداری شده است.

ساخت گیرز 5

راد فرگوسن از جمله افرادی است که در ساخت کل قسمت‌های سری Gears of War نقش داشته است و سال‌ها در شرکت اپیک گیمز کار کرده بود. او در سال ۲۰۱۲ اپیک گیمز را ترک کرد و به استودیوی Irrational Games سازنده بازی «بایوشاک: بیکران» پیوست. گیم‌پلی بازی گیرز 5 در مقایسه با قسمت‌های قبلی بسیار متفاوت است و دیگر به ایک شکل نیست که در زمان وارد شدن به هر اتاقی با حمله «لوکاست‌ها» مواجه شوید. فرگوسن می‌گوید که در ساخت گیرز 5 از بایوشاک: بیکران الگو برداری شد تا روند کلاسیک گیم‌پلی مجموعه بازی‌های گیرز تغییر کند. بر اساس گفته‌های فرگوسن تیم Irrational Games عملکرد قوق‌العاده‌ای در ساخت بازی بایوشاک: بیکران داشتند و تجربه‌ بزرگی به همراه داشتند. در بازی بایوشاک: بیکران بازیکنان می‌توانستند تصمیم بگیرند که در چه زمان وارد درگیری با دشمنان شوند. این چیزی است که در گیرز 5 مشاهده خواهید کرد.

بازی گیرز 5 بزرگ‌ترین قسمت از این مجموعه خواهد بود. بخش داستانی بازی پنج برابر بزرگ‌تر از قسمت‌های قبلی است و داستان عمیق‌تری را هم روایت می‌کند. گفته شده بخش داستانی بازی المان‌های نقش آفرینی هم ترکیب شده است. این بازی در تاریخ ۱۹ شهریورماه برای ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار