بازیگیمینگ

هر آنچه انتظار داریم از Elden Ring در مراسم گیم اواردز ببینیم

تعطیلات میلادی همیشه فرصت خوبی بریا بازی کردن است، چرا که کمپانی‌های بی شماری تصمیم می‌گیرند تا مهم‌ترین بازی‌هایشان را در این بازه زمانی عرضه کنند. به هر حال هر چه باشد، در غرب دنیا این دوران زمان هدیه دادن است و خیلی‌ها انتظارش را دارند که بازی جدیدی را به عنوان هدیه دریافت کنند یا به بقیه هدیه دهند. امسال بیشتر بازی‌های مهم مربوط به دو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس می‌شوند اما هنوز زمان برای معرفی و رونمایی از عناوین بزرگ دیگر هم وجود دارد.

مراسم اهدای جوایز امسال بازی‌های ویدیویی یا همان The Game Awards به زودی برگزار می‌شود و این رویداد همیشه فرصت خوبی برای رونمایی از بازی‌های مختلف و پخش تریلر از آن‌هاست. یکی از بازی‌هایی که احتمال دارد در مراسم امسال حضور داشته باشد، ساخته جدید و ناآشنا Elden Ring از From Software است.

مدت طولانی می‌شود که طرفداران FromSoftware هیچ رنگ و نشانه‌ای از Elden Ring ندیده‌اند. این بازی به قدری بزرگ است که نمی‌توان طرفداران را به خاطر خشم‌شان نسبت به این سکوت مقصر دانست. همکاری بین هیدتا میازاکی، خالق سری Dark Souls و نویسنده رمان‌های نغمه آتش و یخ یا همان گیم آو ترونز، بدون شک تجربه فانتزی حماسی‌ای خواهد بود که در ژانر خودش احتمالا جاودانه می‌شود. حالا که یک سال تمام از معرفی Elden Ring می‌گذرد، دیگر باید وقتش رسیده باشد و شایعاتی هم شنیده می‌شود که قرار است در گیم اواردز با بازی بیشتر آشنا شویم.

بازی Elden Ring

اخبار، تریلرها و اطلاعاتی که از Elden Ring می‌دانیم

ابتدایی‌ترین و البته مهم‌ترین اطلاعاتی که فرام سافتور می‌تواند با خود به این مراسم بیاورد، تاریخ عرضه Elden Ring است. زمان برگزاری این مراسم، دیگر یک سال و نیمی می‌شود که از معرفی بازی گذشته است و هنوز مشخص نیست بازی در چه تاریخی عرضه می‌شود. اگر با Bloodborne مقایسم کنیم که یکسال بعد از معرفی‌اش عرضه شد یا Sekiro: Shadows Die Twice که حداقل بعد از گذشت یک سال از معرفی شدنش، اطلاعات بیشتری از آن منتشر شد، معلوم می‌شود که فرام‌سافتور در برابر Elden Ring رویکرد آرام‌تری را در پیش گرفته است.

بهترین چیزی که می‌تواند با این خبر همراه شود، یک تریلر گیم‌پلی است. تریلر سینماتیکی سال گذشته بازی که در E3 پخش شد، توجه زیادی را به خودش جلب کرد و حالا طرفداران مشتاقانه منتظرند که داستان و ستنیگ این بازی جدید چطوری است. بدون شک بسیاری انتظار دنیایی مشابه سری سولز را دارند چرا که میازاکی پشت ساخت بازی قرار داد.

بازی Elden Ring

با این وجود خود فرام‌سافتور گفته است که Elden Ring تا حد زیادی از سری Dark Souls متفاوت خواهد بود و پخش یک تریلری از بازی، ستینگ و کاراکترهاش هایپ بسیاری بیشتری را ایجاد می‌کند.

اتفاقات کمتر محتمل

به جز این موارد ساده و قابل انتظار، احتمال افتادن اتفاقات جذاب‌تری هم وجود دارد. برای مثال عالی می‌شود اگر میازاکی، مارتین یا هر دو آن‌ها به عنوان مهمان در مراسم حضور پیدا کنند و در مورد Elden Ring توضیح دهند. این دو می‌توانند در مورد آن صحبت کنند که همکاری بین آن‌ها چطور پیش می‌رود یا بهتر است بگوییم چطور پیش رفته است با توجه به اینکه گزارش‌ها نشان می‌دهد کار مارتین به پایان رسیده است.

بازی Elden Ring

اما احتمالا بزرگترین و غیرقابل انتظار‌ترین کاری که فرام سافتور می‌تواند انجام دهد، ساخت و عرضه یک دمو برای Elden Ring است. با اینکه انتظار همچنین چیزی کمی غیر معقول به نظر می‌رسد اما به هر حال مدت زمان زیادی است که Elden Ring‌ در دست ساخت قرار داشته و عرضه چنین دمویی بازی را می‌تواند به ستاره اصلی مراسم تبدیل کند.

اینکه حالا چه یکی از این موارد یا همه آن‌ها با هم اتفاق بیافتد، مشخص نیست اما به هر حال باید یک خبری از Elden Ring باشد. ساخته‌های جدید فرام‌سافتور با در نظر داشتن سابقه این استودیو، همیشه اتفاق مهمی هستند. فاصله‌های طولانی بین معرفی یک بازی و انتشار اطلاعات بیشتر از آن، همیشه لزوما اتفاق بدی نیست. میازاکی و مارتین هر دو خالقین کوشایی هستند و احتمالش زیاد است که آن‌ها دارند از تمام وقت و فرصتشان استفاده می‌کنند تا این رونمایی را به بهترین شکل برگزار کنند.

منبع: Gamerant
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار