بازیگیمینگ

هفته‌ی آینده از عنوان Call of Duty Vanguard رونمایی خواهد شد

ساعاتی پیش، اکانت رسمی توییتر ModernWarzone تاریخ معرفی عنوان مورد انتظار از فرنچایز Call of Duty، یعنی Call of Duty Vanguard را فاش کرد. همان طور که Call of Duty: Black Ops Cold War نیز در رویداد Know Your History در بازی Warzone معرفی شد، رونمایی Call of Duty Vanguard نیز در Warzone به وقوع خواهد پیوست.

تاریخ معرفی Call of Duty Vanguard

همانطور که می‌دانید در ماه جوئن متوجه شدیم که امسال ‌هم خبری از مجموعه‌ی Call of Duty در مراسم E3 نخواهد بود، چراکه شرکت اکتیویژن (Activision) قصد دارد تا عنوان بعدی این سری را از طریق بازی Warzone معرفی کند.

پس از انتشار گزارش عدم حضور Call of Duty در E3 خبری از این بازی نبود تا اینکه امروز متوجه شدیم که Call of Duty Vanguard به عنوان جدیدترین اثر از فرنچایز Call of Duty در هفته‌ی دیگر، روز پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ (۱۹ آگوست ۲۰۲۱) معرفی خواهد شد.

Call of Duty WWII Vanguard که توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) در دست توسعه‌ قرار دارد، به روایت داستانی متفاوت و تاریخی در بخش کمپین (Campaign) می‌پردازد.

احتمال انتشار محتویات اضافی برای Warzone همراه با عرضه‌ی Vanguard

بر اساس لیک‌هایی که در گذشته پیرامون این بازی منتشر شده،‌ عنوان Call of Duty Warzone نیز همزمان با عرضه‌ی Call of Duty WWII Vanguard نقشه‌ی جدیدی را دریافت خواهد کرد و این طور که به نظر می‌رسد، این نقشه «بزرگ‌ترین و بلندپروازانه‌ترین» مپ Warzone تا به امروز است.

وبسایت کیت‌گورو (KitGuru) در این باره می‌گوید:

حتی اگر هر دو قسمت آنلاین چند‌نفره و بخش کمپین این بازی چنگی به دل نزنند، لااقل عرضه‌ی یک Call of Duty جدید به معنای عرضه‌ی محتویات تازه برای Call of Duty Warzone خواهد بود، در نتیجه انتشار این بازی در هر صورت خبر بدی به حساب نمی‌آید.

در حال حاضر انتظار می‌رود که Call of Duty WWII Vanguard در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر گردد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار